Větrolam

19 července 2006

Masters of rock 2006

Stejně jako David, i já jsem se letos účastnila festivalu ve Vizovicích. Některými vystoupeními jsem bylo uchvácena, ba přímo nadšena. Mezi hvězdy u mě patřili samozřejmě jak jinak než The Gathering (no comment-perfect), poté Apocaliptica (naprosto úchvatné, pumpující do žil extázi), Within Temptation (úžasná show i přes třeskuté nočně-ranní mrazíky), Metal Church (s úžasně šarmantním zpěvákem :), skvělí byli Gamma Ray, dále se mi líbili Edguy, Leaves´ Eyes, Whitesnake, Helloween, Kreator, Charon...Atmosféra byla příjemná i přes už ne moc příjemnou atmosféru linoucí se z Toi Toi..ale...párečky, klobásky, pivíčko, langoše, vařená kukuřice, čínské nudle...stánky s tričky, CDéčky, doplňky...bungee jumping, rodeo drive, boxování, barvení hára, tetování...
Ztratilo se pár dětí, peněženek...ale donť panic! jak říkala uvaděčka celého festivalu, z které se později vyklubala dcera zpěváka Jandy Marta Jandová, která si ve finále zazpívala s takovými jedněmi neznamými violončelisty...ale dobré to bolo. Bude mi chybět ten růžový batůžek na pižamákovi, všudepřítomné kérky a vůbec...
Na závěr se musím stejně jako David i já pochlubit jednou fotečkou z autogramiády The Gathering...

2 Comments:

At 20/7/06 16:31, Anonymous Anonymní said...

No tohle!!!!!! Beztak fotomontaz :-)

 
At 31/7/06 10:18, Blogger Lenule said...

ne ne, skutečná realita :)).

 

Okomentovat

<< Home