Větrolam

06 října 2006

Velká Fatra

Využili jsme svátku na sv. Václava, pracující si vzali jeden den dovolené, a udělali jsme si prodloužený víkend v horách. Počasí nám skvěle vyšlo, nezmokli jsme, nikdo neonemocněl, nikdo si neublížil, medvěd nás nesežral (což byla naša častá obava). Stan jsme si opět nebrali, jen plachty na udělání přístřešku. Jediné, co nás trochu trápilo, bylo sucho a nedostatek vody. Ale i tak jsme to nakonec zvládli. Další viz foto :).


Výstup na Tlstou je úmorný...














Choroš u cesty

Chata byla sice zavřená, ale na půdě v seně a na zápraží se přespat dalo :). Tato chata je uprostřed lesů a nikdo k ní asi netrefí, patří k lesníkům a cesta k ní je trnitá...

Nejznámější skalka na Velké fatře...

Část hřebenovky



Je libo si zahrát šachy? :)



Naše druhé nocležiště na půdě...


Ranní hmly...





Naše osmičlenná výprava



Barvy podzimu

Naše třetí nocležiště...jídlo jsme přes noc kvůli medvědům raději zavřeli do přilehlé boudy :)

Ranní překvapenní u stanu

On the road...

Naše výprava vlastně nebyla osničlenná, ale devítičlenná, zapomněla jsem na Fanynku :). Ráno jsem se ani nemusela mít, hygienu mého obličeje udělala vždy za mě :)

2 Comments:

At 7/10/06 20:55, Anonymous Anonymní said...

Leni, moc hezke fotecky. Vzdycky, kdyz Vase ulovky vidim, lituji, ze jsem tak lina, vytizena, nezdatna ... Znas ty moje vymluvy:-). Doufam, ze za par let zase vyfasuju nejakou na zed! Kata

 
At 16/10/06 14:14, Blogger Lenule said...

To vis ze jo. Pro tebe vzdycky :).

 

Okomentovat

<< Home