Větrolam

02 listopadu 2006

Chodníčky z Dubňan do Mutěnic na Jižní Moravě

Někdy asi před 14 dny jsem slibovala fotky z akce z Jižní Moravy zvané Chodníčky, kdy se chodí mezi vinicemi a pije se burčák. Nuže fotky ke mě doputovaly a tak jsem jich pár vybrala a dávám ke zkouknutí. Na cestu jsem se vydala s Háňou a jejím psem Barykem (kterého po cestě všichni nazývali Dášenkou), jejími kamarády, sestřenicemi apod. Počasí nám vyšlo moc pěkně, nic lepšího jsme si nemohli přát. Naše trasa byla asi 9 km dlouhá a vedla z Dubňan do Mutěnic. Už ve vlaku do Hodonína se nebylo skoro kam vměstnat a tak jsme se celou dobu mačkali na malém prostranství u záchodků.

Výstava hub v Dubňanech. Houbový guláš byla mňamka...

Zástupy lidí byly úctyhodné, možná i díky pěknému počasí.

Burčáček, na tomto stanovišti zaručeně nejlepší. Kupujem petflašku a jdeme dál.

Pohodička mezi sklípky.

Mezi vinicemi..zbytky hroznů byly velmi lahodné :)

Hrálo se, zpívalo, tančilo, jedlo a ...pilo samozřejmě :)

Už se smrákalo a všichni tihle lidi se chtěli narvat do našeho vlaku! Asi do 4 vagónků. Hrůza. Chudáka Baryka málem ušlapali, určitě má z toho doteď trauma.

Nakonec se nám podařilo do vlaku dostat, jinak bychom tam tvrdli další 2 hodiny a domů přijeli někdy po 23. hodině. Já si taky málem jedno trauma odnesla. Někteří chlapíci byli dost na mol a na můj vkus až moc dotěrní a využívali právě probíhající mačkanice. Ale ten vedle mě ne, ten byl známý podobný Jožo Ražovi. Mluvím o jiných expertech...

A nakonec fotka ze Sklípečku u Pepína v Brně, kde vznikl nápad na společný výlet :) Akorát David s náma nakonec kvůli těžkostem z diplomky nejel.

2 Comments:

At 6/11/06 08:50, Blogger Iced said...

Ty jo, to musela být síla v tom vlaku, pokud se někomu po tom burčáku chtělo na záchod...

 
At 7/11/06 11:08, Blogger Lenule said...

To radeji nechci vedet :)

 

Okomentovat

<< Home