Větrolam

02 června 2008

Cesta Laosem

Mám výčitky, že jsem na své stránky dlouho nic nedala. Taky lidé kolem mě mi naznačovali, že bych s tím měla něco udělat :). Tak se snažím polepšit. Chtěla bych se s Vámi podělit alepsoň o pár fotografií z mé cesty po Laosu, kde jsem byla minulý měsíc. Obrázků mám velmi mnoho, je těžké něco vybrat, tak jsem Vám chtěla ukázat alespoň místní lidi. Jsou moc milí, usměvaví, děti jsou ostýchavé a nikdo neumí anglicky :). Takže domluva rukama nohama. Tož pokoukejte:

i vesnické chudé děti mají své hračky

mnich na motorce

milíř na dělání uhlí

holčička při koupání v řece

vesnické děti

výhled na řeku

místní dobytek :)

místní typické vesnické obydlí, kamenné domy mimo města mají jen lidé z bohaté vrstvy

děti se o sebe navzájem starají

vesničanka ve svém obydlí

vesničanka se svými dětmi

Místní omladina

Paní v jednom z větších měst v Laosu, v Savannakethu, dříve koloniálním městečku

Náš průvodce Sone, jako jeden z mála uměl anglicky a tak nás mohl provázet a všechno nám vysvětlit, velice milý a usměvavý člověk :)

fotos by L.Švardalová c

1 Comments:

At 11/6/08 17:29, Blogger Pavel Gabzdyl said...

Leni, ty fotky jsou paradni! Vypada to tam sice trochu spinave, ale je tom uplna exotika - jsem zvedavy na dalsi!!! :-)

 

Okomentovat

<< Home